Bu Blogda Ara

24 Şubat 2017 Cuma

Keçe Vaktim

Keçeden değişik çiçek modelleri
hepsini biarada düşünürsek güzel bir kapı   süsü olabilir :)
iletişim için

ebrukaya1@hotmail.com



Merhaba Keçe Severler 
Uzun  bi aradan sonra tekrar aranıza katılıyorum :)
Daha önce kecetoka.blogspot .com isimli bir blog acmıştım
Fakat uzun bi süre giriş yapmadığım için şuan bloguma   tekrar giremiyorum
Bu arada yaptığım tüm ürünleri bu sayfada sizinle paylaşmak istiyorum
Umarım sizlerde begenerek takip edersiniz



Keçeden minik dinolar serisi     
içi dolgulu olarak hazırlanmıştır..












Minik dinolardan oluşan çocuk odaları için kapı  süsü :)











GS temalı içi doldurulmuş kapı süsü 
















Yine keçeden yapmış olduğum bardak altlığı







Keçeden çocuk çantası modeli



Prenses temalı bayan cüzdanı :))






Renk renk menekşeler:))



,




Çiçekli sehpa örtüsü

(ebrukaya1@hotmail.com) 
















Keçeden içi dolgulu  figürler  :))










Keçeden gül modeliyle   yaptığım  cüzdan modeli

ebrukaya1@hotmail.com












içi dolgulu kaplumbağaa  :))))











Renkli Cüzdan :)))

ebrukaya1@hotmail.com







Rengarenk    Papatyalaaaar:)))















........Keçeden minik kalpleeerrr......





















kecetoka.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Keçe Vakti Tüm ürünler

Yapılan tüm ürünler keçe ve farklı malzemelerin birleştirilmesiyle oluşturulmaktadır. Dilerseniz 2 üründeki farklı figürlerin farklı bir ü...